ex animo

- från hjärtat.

Lördag

Publicerad 2011-08-20 18:38:39 i Allmänt

Swuuuuush! Så försvann hela den här veckan också!

Vet inte riktigt vad jag har gjort. Mest jobbat som vanligt haha

Men på onsdagen var jag hos min fina syster och åt lunch. Hon hade en hel svärm med flugor som cirkulerade runt precis under taklampan i hennes vardagsrum eftersom hon hade balkongdörren öppen. Jag kan också få en sån fluga i mitt rum under min lampa ibland. Vad gör dom egentligen? Vad är grejen med att flyga runt runt runt under lampan???

Sen har jag träffat snyggklara i veckan också över middag och fika i stan och hängt med tove. Idag har vi kollat på 5 avsnitt av true blood, ahhhh det är Så Bra! Galet.

Ikväll så blir det utgång, trots att det regnat hela dagen och jag inte riktigt vet hur det kommer att lösa sig med mitt hår!! :( :( :((((( men det går säkert bra.

Saknar darling alexandra också... au.. men nu har vi bokat resa till henne så nu får jag snart se henne igen :D


och här är en fin bild på hanna när hon skulle pröva att få bort flugorna med att dammsuga upp dom i luften. gick väl... sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela