ex animo

- från hjärtat.

Lördag

Publicerad 2011-09-17 19:37:06 i Allmänt

Ah, redan lördag! Det går så fort allting hela tiden.

Igår åkte jag och Tove till Tamara (och Emils?!) jobb och fikade. Mycket mysigt och väldigt bra personal måste jag säga!! Sen köpte vi en ben&jerrys och åkte hem till min säng. Vi satte på Hitta Nemo men somnade efter kanske 30 minuter, dvs innan klockan ens var tio. Vaknade vid sju - av mig själv!!!!!!!! Har typ aldrig hänt.

Idag har jag jobbat på KappAhl och nu har jag precis ätit lite tacos. Är fortfarande så sjukt förkyld alltså. Fick frågan att följa med ut ikväll men neee. Har en viktig dejt ikväll: med min säng och en toarulle så jag kan snyta mig hur mycket jag vill! yä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela