ex animo

- från hjärtat.

Söndag

Publicerad 2011-08-07 20:10:35 i Allmänt

Hellooo hellooooo!

Jag lever än. Trots att man snart kan tro att jag arbetat ihjäl mig.

Tänkte att jag skulle köra ett ordentligt ryck nu och faktiskt anstränga mig för att blåsa liv här i bloggen igen. Delvis lite för min egen skull så att jag kan komma ihåg vad jag gör alla dessa dagar, men också till stor del för min älskling alexandra som ju flyttat till barcelona nu! så hon är med i svängarna liksom ;)

Så vad händer precis just nu då? Tja, klockan är snart åtta här på söndagskvällen och jag lyssnar på lite musik här hemma. Har äntligen börjat känna mig lite bättre från en sjukt smärtsam halsinfektion jag dragits med här nu i veckan. Heja, Heja, Heja Alvedon! Trots den har jag ändå jobbat rätt mycket, och mycket sena tider. Men gjort roliga saker också, jag var på dagskryssning med pappa, jag har tagit långa sovmornar, kollat på true blood och lagat middag med tove och nu är jag precis hemkommen från norrköping där jag varit med jonas lördag-söndag.

Jag funderar starkt på att ta och gå och köpa en ordentlig kamera när nästa lön kommer, så jag kan uppdatera med lite mer bilder och så. Måste bli bättre på att fota, gör det nästan aldrig längre. Lite tråkigt men så kan det vara när man har en skit dålig kamera. (notera Skit Dålig!!!!)

Veckan som kommer har jag inte så mycket planerat förutom jobba då, både på boendet och på kappahl. Jag ska ju faktiskt träffa Fanny imorgon med! Sen har jag själv bestämt här för mig själv att jag ska träffa chicken en dag i veckan också. (Varesig du vill eller inte, okej!!?)

Yes that was about it. For now.


Kommentarer

Postat av: nänci

Publicerad 2011-08-11 11:36:57

dålig kamera????? du har ju min hahahahahha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela