ex animo

- från hjärtat.

Onsdag

Publicerad 2011-09-14 20:44:50 i Allmänt

Blev lite ledsen när jag insåg att det bara är onsdag :( men det gör inget. Imorgon kan vi säga "Imorn är det fredag!" ;)

Idag har jag jobbat, varit i skärholmen med nike och lagat middag. Och tagit en låååång dusch. Klockan är snart nio och jag tror jag ska ta och sova snart! Pallar verkligen inte gå upp på mornarna! Usch!!! Kanske blir bättre om jag lägger mig lite tidigare då.

Nike berättade förresten att hon fått ett granatäpple från marocko av en bekant och när hon skar upp det vällde det ut 200 småspindlar och 1 stor mammaspindel...!!!!! fyfan!!!!!!!! spyr av tanken, blääää. aldrig mer granatäpple.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela