ex animo

- från hjärtat.

Onsdag

Publicerad 2013-05-29 16:08:26 i

Japp så var det onsdag och halva veckan har gått. Det blev lite skevt den här veckan, eftersom jag var på jobbet halva måndagen, då känns det liksom som att jag har jobbat fast jag egentligen inte har gjort det. Så det hela känns som någon slags skev helg som går väldigt långsamt.
 
Idag har jag lökat hela dagen, kollat på tv och käkat keso. Jag hade planerat att plocka undan lite i mitt rum, det gjorde jag i ca 2 minuter sen orkade jag inte mer för det var så tråkigt.
 
Men det skulle verkligen behövas. Problemet är väl mest att jag inte riktigt vet var jag ska lägga allt. Nåja så kan det vara.
 
Har hållt på att fippla med bilder på datorn också en hel del och här kommer en fin fin bild från förra sommarens resa til tylösand! Wiiho!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela