ex animo

- från hjärtat.

Torsdag

Publicerad 2011-08-11 20:11:16 i Allmänt

Det är riktigt skumt väder just nu, extremt mörka moln är allt jag ser men jag ser hur solen lyser upp träden framför huset från sidan. Vi får väl se vad som händer inatt.. men fan det här vädret som kommit alltså. Är sommaren redan slut? Seriöst? Jag drar fan härifrån snart för detta är ju inte riktigt okej!!!!

Nåja, Idag har jag jobbat på kappahl och det var riktigt skönt, blir så trött att trampa på samma jobb hela tiden annars. Ska dit imorgon igen och fortsätta evighetssysslan Rensa Rean. Det är halva reapriset nu så folk går loss som fan!! Bra iofs men ändå. Kan man inte hänga tillbaks grejerna? :( Då hade jag väl iofs kanske inte haft nåt jobb, så jag tar tillbaka. Go crazy folks!

Ikväll har vi grillat och senare ska min syster göra ananas med vit choklad och kokos, det är såååååååå gott!! (ja tove antagligen bara för att du inte kommer ikväll ;)) Annars är det inte så mycket nytt under solen. Ska stanna hemma ikväll, utan annat sällskap än familjen. Det var inte igår minsann!! Och det ska bli riktigt skönt faktiskt.

Juste! Kan även berätta att jag lyckats få bort mina helgpass nästa vecka så jag ska få vara 2 dagar ledig innan det drar igång med måndag-fredagsliv igen. Det känns bra. Riktigt bra.

Hm, ja det var väl det. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela