ex animo

- från hjärtat.

Måndag

Publicerad 2011-09-12 16:57:19 i Allmänt

baaahhh... min blogg! orkar inte skriva i den.

Dagarna rullar på snabbtsnabbtsnabbt alltså! Var det seriöst 4 dagar sen jag skrev sist...

Helgen som var gjorde jag inte så mycket speciellt, den gick ovanligt snabbt ändå. Ska jobba hela nästa helg så passade på att bara slöa den här helgen. Var ute och åt middag med jonas familj i fredags, sen mötte jag upp tove och carro över lite alkohol i stan. Lördagen sov jag mestadels bort, var ute på en timmes promenad och åt kinamat med jonas. Och söndag låg jag och tove och kollade på true blood och åt kebab. And that's about it.

Funderar även seriöst på att börja gå ut och jogga igen. Kommer bli så fet innan thailand att jag inte kommer vilja visa mig i bikini om jag fortsätter så här hahaha usch

Meeeeen.... Vi får se. hehehhe

pusspuss

ps
alex jag saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela