ex animo

- från hjärtat.

Måndag

Publicerad 2011-08-15 12:52:05 i Allmänt

Så har min sista sommarvecka börjat. Det här är sista veckan jag jobbar lite hur som helst, från och med nästa vecka blir det måndag-fredag arbete istället. Skönt på ett sätt men också lite sorgligt eftersom det på något vis innebär att sommaren i stort sett är slut.
Jag får se framemot min semester i november istället. Det blir min long lost summer 2011.

De senaste dagarna har bara sprungit iväg. I fredags var tove över, vi åt middag och sen gick vi på bio med jonas. Lördag morgon skjutsade jag och tove ut min syster och hennes pojkvän till arlanda som är på kreta just nu. Bittert, jag vill också!! men jag har henriks bil i veckan och det gillar vi.

Sen har jag jobbat en hel del i helgen och självklart hållt löftet om att träffa chicken med. Jag och tove åkte ut till hennes jobb på lördagkvällen och käkade bullar och pratade om värmdö, barcelona & thailand! Ah, underbart.

Idag blir det jobb 15-21.30 och sen hem till min gulliga pojkvän!

Det var väl det senaste. Yes. Later!

chicken in q8-action

Kommentarer

Postat av: chocken

Publicerad 2011-08-15 20:25:48

fan vad sexig tjej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela