ex animo

- från hjärtat.

Onsdag

Publicerad 2011-08-10 12:08:54 i Allmänt

Onsdag idag då. Jobba som vanligt. Är inne i ännu ett jobbsvep där jag jobbar 18 dagar i rad, zzzzzzzzzzzzzzzz så trött blir jag på det. Har lite svårt att bestämma mig om hur jag ska göra med jobben nu i höst.

Jag känner mig inte alls taggad på att säga upp mig någonstans, men samtidigt känner jag att jag inte klarar av att jobba heltid+ ha 3 extrajobb. Det är bara inte hållbart. Så vi får se hur jag ska göra.

Just nu känner jag mig bara rätt hungrig, ska dra iväg mot kvarnbergsplan och käka en kebab med al.

Ha en bra dag ni alla andra, njut av ledigheten om ni har någon, för det här är j o b b i g t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela