ex animo

- från hjärtat.

Fredag

Publicerad 2009-02-20 22:50:01 i Allmänt

Goda nyheter!!!!!!

* jag har äntligen fått lov!!!
JAA!!!

* jag har haft en jättetrevlig kväll!!

* jag är inte lika förkyld som igår!!!!

* jag har sovmorgon imorn!!!!!

Dåliga nyheter

* jag får bara 3 sovmornar på heeela lovet!!!
(jag ska jobba)

* jag har fortfarande inte städat mitt rum

* mina näsdukar är slut!!!
hur löser vi detta på ett bra sätt?
(utan att jag behöver lämna sängen såklart)


nu ska jag ha ett arbetssamt lov och tjäna mycket pengar
så kan ja reta alla som inte har det sen HAHA
(no life. jag vet. medans ni alla andra ska ha kul och va ute och sova bort hela morgonen ska jag vara överpepp på mitt jobb och vara såååå pedagogisk så. men.... pengar=plåster på såren! så 1-0 till mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela