ex animo

- från hjärtat.

Lördag

Publicerad 2009-02-14 13:37:06 i Allmänt

Jag var nyss och handlade med min syster
i affären stod en man vid hårprodukterna, typ 50 år kanske nåt sånt
och han verkade inte riktigt ha alla hästar i stallet, så att säga

han stod och höll i en gliss hårinpackning
och så sa han
Tjejer, ni som kan sånt här, kan inte ni hjälpa mig?

jo visst liksom varför inte
så vi gick fram till honom och så sa han
Mitt hår är väldigt flygigt liksom, som ni kanske ser..! Jag behöver sånt där hårfett.

Vi: Uhm.. okej.. Men det där är ju hårinpackning.
Han: Nej för fan sånt ska vi inte ha. Jag vill ha liksom hårfett...
Vi: Typ gele?
Han: Nej då blir håret heeelt såhär!!!
(och så visade han hur håret skulle stå rätt upp av gele)

Min syster: Men typ vax då? det stelnar inte lika mycket liksom..
Han: Njaa jag vill ha liksom hårfett! Brylcréme!!

vi kollade lite på varandra
och plötsligt tar mannen ton och börjar sjunga!!!!

Brylcrémeeeeeee!! Som alla tjejer gillaaaaaar!

Jag trodde jag skulle dö!
man kan ju inte skratta stackarn i ansiktet liksom

herregud vilken man
han stog där och sjöng det där en stund och sa att så var det på 60-talet
sen tacka han för hjälpen och vi kunde gå!
puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela