ex animo

- från hjärtat.

Onsdag

Publicerad 2009-02-04 09:01:49 i Allmänt

Jaaaa jag är som sagt hemma nu då :)

Det började snöa hur mycket som helst precis när vi skulle hem
så dom ställde in typ alla plan, inklusive vårt såklart

Men nu, efter galet många långa timmar på Stansted Airport har jag kommit hem som ni kanske märkt.

Så vad gjorde jag där?
Jo jag klarade ju självklart av min lilla lista:

1. Åka buss - CHECK!
2. Titta på big ben - CHECK!
3. Have a nice cup of tea - CHECK!
4. Äta på KFC - DOUBLE CHECK!
5. Lyssna ett extravarv på Markusevangeliet eftersom jag missar hans konsert - CHECK!
6. Se till att ta mig hem hel och ren - HALF-CHECK! (särskilt ren var jag väl inte  men hem kom jag)

gjorde ju massa annat också såklart
här kommer en till lista yaaaaay!

EXTRAS:
* Jag har kommit på hur man gör när det finns två kranar istället för en
* Jag har gjort av med mer pengar än planerat
* Jag har fått gå i jävla snöslask äckel med min rullväska - för att ta mig till en fungerande tbana
* Jag har suttit ALLDELES för länge på en flygplats, doing absolutley nothing.

Meeeeen trots att sista dagen inte blev så rolig
hade jag iaf kul i början :)

jag kan skriva femtio sidor om min resa men det här får räcka för denna gång
pahaa :)

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela