ex animo

- från hjärtat.

Tisdag

Publicerad 2009-06-16 19:48:02 i Allmänt

Glad sommar!!

Nu har jag sommarlov och då har jag nästan ingen tid att sitta här och skriva!!
men jag ska berätta lite vad jag gjort, so far!

Jag har fått en stor skön säng!
Jag har firat studenter!
Jag har ätit paj med glass hos min syster!
Jag har stått ute i regn och sol på jobbet!
Jag har fått mig en rejäl solbränna på kinderna!

skulle vilja kommentera det där sista. tro nu inte att jag är en amatör-svenne som får blir röd som en kräfta efter en kvart i solen... Nej för fan.
jag bränner mig ytterst sällan.. och då bara på kinderna!! so now you know :)
hihihhihi

puss o kram så länge så berättar jag mer nån annan gång
adios

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-17 17:46:06

jag är en amatör-svenne :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela