ex animo

- från hjärtat.

Tisdag

Publicerad 2009-03-31 18:38:37 i Allmänt

god eftermiddag

idag har några bra och några dåliga saker
som jag ska skriva ner här
och lätta mitt hjärta.

Vi börjar med två dåliga saker:
1. 50-öringar som alla affärer frentiskt delar ut!
Jag vill väl inte heller ha dom, hallå!?

2.  ipredlagen
ja det tänker jag inte ens kommentera SÅ dumt är det

Nu till några muntra nyheter:

1. Idag när jag väntade på bussen såg jag en fluga!
heellloooo välkommen tillbaks efter vintern
(nej jag gillade inte flugan i sig men den betyder vår! hör ni det, vår!)

2. Ikväll är det tv-kväll med mina goda vänner ben & jerry!

3. bara tre dagar kvar till påsklovet
nu håller vi ut tillsammans okej
annars går jag under.

ha en bra kväll, puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela