ex animo

- från hjärtat.

Lördag

Publicerad 2010-12-25 21:10:39 i Allmänt

Ah, puh.

Nu är juldagen snart slut och jag har kommit hem. Proppmätt. Väldigt väldigt glad. Och väldigt tacksam för alla fina fina fina fina julklappar jag har fått!! Jag är så glad för varenda en utav dem!

Har haft det så bra! Och det är den längsta tid på länge jag gått utan att träffa någon kompis utan bara släkt och familjen, även om jag vart i stockholm. Och åh vad de är fina. Jag tycker så mycket om er allihop!

Tack mamma för en underbar julafton, tack pappa för de fantastiska pärlorna och tack mina fina systrar som ger mig allt det jag kanske egentligen behöver.

Ikväll ska jag se på film och gotta mig i ännu lite mer julmat och bara känna av hur bra jag mår (bortsett från min förbannade snuva). Hoppas ni har haft lika bra dagar som jag vänner!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela