ex animo

- från hjärtat.

Söndag

Publicerad 2010-12-19 16:31:27 i Allmänt

Inatt sov jag 6 timmar och det kändes inte riktigt tillräckligt. Men men vad ska man göra, idag hade jag inte tid att sova särskilt länge ändå! Jag har städat som vanligt och varit iväg med mamma och handlat lite. Och så har jag gjort köttbullar och makaroner till lunch. Nu har jag bara fysikplugg kvar men det kan vänta en stund till........... ;)

Igår var jag med alex hela dagen, började med en tripp till ikea, och sen åkte vi ut till landet och käkade middag där. Jag hällde ut en kopp kaffe på mig själv så det var riktigt trevligt när vi åkte vidare till en fest efteråt. Kaffe luktar verkligen inte gott och det gjorde inte jag heller på hela den kvällen. Luktade som någon som jobbar på café typ. Eller kanske bor i en kaffepanna.

Men idag har jag tvättat kläderna och halsduken så nu är det ingen fara längre.

Blablablabla ja vad jag skriver. Extremt ointressant.

Förrsesten har min scroller på min fingerplatta på datorn gett upp. Den vill inte scrolla mer. Vad gör man då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela