ex animo

- från hjärtat.

Onsdag

Publicerad 2010-02-24 21:46:09 i Allmänt

Sitter här och går in på några bloggar... om och om igen. Bara för att se att inte en jävel uppdaterar!!

Men sen kommer jag på att jag är fan inte bättre. Och när jag väl uppdaterar skriver jag ju inte mer än ett par rader. Skönt för er som inte pallar läsa, synd för er som har tråkigt som jag.

nu skriver jag ett inlägg här hahah bra va?!

Har fått lite bra nyheter!


HAHAA YES!! Sovmorgon imorgon igen

Sen kan jag ge en liten reminder!
formspring.me/charlieanswers där ni kan fråga mig vad som helst anonymt ;) svarar på näästan allt :)

MEN Nu ska jag stänga av den här jävla datorn för den ger mig ändå inget vettigt mer.

Pusselipusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela