ex animo

- från hjärtat.

Tisdag

Publicerad 2010-01-26 19:32:56 i Allmänt

What a day!

Natten till idag sov jag hos min moster, för jag skulle lämna min söta lilla kusin på dagis imorse. Så det gjorde jag. Hon är så gullig! min favoritkusin ;)

Sen åkte jag till skolan, men åkte hem igen efter en lektion. Är galet förkyld!!!! Ska man snyta sig var tredje minut gör jag hellre det hemma i min säng än i något lökigt klassrum (som våran skola består av).

Kom hem. Käkade massa mackor, drack te. Somnade.

Sen har jag spenderat eftermiddagen med tvspel! Wonderful. Spelade Kingdom Heart 2, de e nääjs. Middag, lite plugg. Tja, det var min dag.

Nu ska jag läsa lite bloggar sen återgå till skolarbetet. Eller återgå till tvspelet. Alternativ 2 lockar mer. Vi får se helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela