ex animo

- från hjärtat.

Måndag

Publicerad 2010-05-31 22:11:11 i Allmänt

Min måndag;
- Sovmorgon
- Förmiddagspromenad med hunden
- 15 minuter i skolan
- Evelina piercade sig i tungan, aaahhhh vad läskigt! vilken jävla nål alltså o herregud vad jag aldrig skulle göra det. men snyggt blev det!
- Jobbat, fick sluta tidigare!
- Ätit middag

Och nu snart kommer mina systrar hem från London! Kul kul! :D

Sen en sista trevlig kuriosa om mig och min dag är att jag råkade ha sönder mina leggins idag när jag skulle dra upp dom! Ritsch sa det bara och nu är det hål mellan låren! Perfekt!
Tur nog var jag hemma. puh'


Det var allt för idag!
Sommaren är på väg hörni!
Med stormsteg, snart är den här!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela