ex animo

- från hjärtat.

Måndag

Publicerad 2010-05-10 11:01:41 i Allmänt

Hallå hallå

Idag börjar jag skolan 13.20!!!!!!!!! Yes!!!!!!!!!!
Kan de bli bättre  nej jag tror fan inte det.

Sen är det bara tisdag och onsdag och sen är jag ledig i 11 dagar!
Yes I am!

Det behövs. Fast egentligen hinner jag inte missa en vecka men men det löser sig alltid.



Har inte skrivit på ett tag så tänkte bara summera helgen lite snabbt;
Fredag var Carro & Malins fest och den var riktigt riktigt rolig

Lördag vaknade jag med alex och vi gick och åt mcdonalds
Sen åt jag middag hos min pappa med mina systrar
Sen sov jag hos en kompis och åt riesen och drack cola


älska riesen hörni!!!!

Söndag jobbade jag på grönan, stod i poängplanket, lots of fun!
Sen körde vi brännboll nån timme och sen åkte jag hem och soooooooooov!

Det var min helg det ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela