ex animo

- från hjärtat.

Onsdag

Publicerad 2010-05-19 22:57:28 i Allmänt

tjenare :)

jag hatar folk som e utomlands och skriver a och o och man fattar ingenting.

MEN jag skriver anda :D

Har e det bra och jag har nog hort att ni haft bra vader hemma i sverige ocksa men Nej inte lika bra som vi har. det vore omojligt!

Har brant mig ocksa tusan da (jag som inte kunde det... i take it back!)

Familjen jag bor hos e iaf jattesnalla och jag har ett eget rum har med dator sa jag kunde ju egentligen blogga mer kan man ju tycka. men jag orkar inte for jag ar sa trott pa kvallen nar vi kommer hem.

Imorgon ska vi aka till en annan stad som ligger mer soderut sa nu blir jag val annu mer rod ;) men vi far se! forhoppningsvis inte :)

nu ska jag smeta pa mig massa aftersun sa jag inte avlider inatt.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela