ex animo

- från hjärtat.

Tisdag

Publicerad 2010-05-04 20:47:30 i Allmänt

För ett par månader sen köpte jag ett par vita tygskor från h&m
billigt och bra, perfekt, såna jag har haft typ tusen par.
tja, kvaliten är väl sådär. Men ändå!

Ja så idag hade jag premiär på dom
Och det var ju trevligt och så tills jag märkte att fan dom luktar ju fisk! firre! mina skor! Vafan då för tänkte jag, men så kom jag på att nytt gummi luktar ju typ så.

Det värsta jag varit med om var min adidasväska när den var ny - den stank som en riktigt fiskdisk. Fyfan!!
Men det försvann så det lär ju det göra denna gång likaså.
Snart hoppas jag.

(och nej jag är inte den enda som upplevt fenomenet ny-gummisak-lukta-fisk så jag är inte konstig eller ohygienisk på något sätt. bara så ni vet och inte missuppfattar något nu va ;))

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-05-06 11:17:38

annars kan du ju fråga fiskdisksystern om hon har något med det att göra? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela