ex animo

- från hjärtat.

Måndag

Publicerad 2010-11-29 19:07:05 i Allmänt

Slog vad här för ett par dagar sen..
om hur länge jag klarar mig innan jag snubblar och ramlar i snön!
Det vart idag!
Och de gjorde nå förjävla ont vill ja tala om!!!!!!
jag har inte gråtit för att jag slagit mig på många många år
men det här gjorde så ont, så jag grät som en idiot

Nu är jag svullen som fan men det är väl allt.
men trodde nästan att hela benet skulle trilla av så ont gjorde det!



det får räcka med tråkigheter
nu ska jag berätta nåt kul jag gjort idag :)
köpt den första julklappen för i år :)
den är till mig själv :)
en fin fin fin fin jacka som jag ska ha när det inte är jättekallt

Sen fick jag lasagne till middag
mmmmmmmm

nu är jag prottmätt och trött
vila dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela