ex animo

- från hjärtat.

Torsdag

Publicerad 2010-11-04 16:33:21 i Allmänt

åhh neeej redan torsdag
det betyder att det inte är många dagar kvar på lovet :(

Kan berätta om en liten pinsam sak som hände igår
Var ute med alex och madde och så kom vi lite ifrån varandra

så hittar jag alex stå och dansa med två killar så jag går fram och hälsar
men en av dom sa inte va han hette
och han såg sjukt bekant ut, så jag säger
Åh, men jag känner igen dig! Har inte vi träffats förut?
men han typ kollar på mig som att jag var dum i huvudet och säger ingenting
haha men hallå?? seriöst känner inte vi varandra? :D

Och då går han.
????
där står jag och fattar ingenting

Så kommer alex fram och ba
Ååå va du e dum det där var ju Soran Ismail, han brukar vara med i parlamentet...

Ah. Okej.
Därför jag kände igen honom.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-04 21:27:10

haha jävla sär

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela