ex animo

- från hjärtat.

Fredag

Publicerad 2010-10-23 02:05:00 i Allmänt

heeej

jag vet att jag inte skrivit nu på några dagar.
men det har inte riktigt funnits tillfälle har jag känt!
och när det funnits har jag inte pallat.

Men nu så.
Nu är det natt mot lördag och jag kom precis hem från Klara! En förbannat lång åktur ända från Hässelby men med sällskap halva vägen går det så fint så.
Jättemysigt med lite middag sådär mot veckoslutet

Imorgon tackar vi gulddragargränd för ett par fina år och festar loss i en tom lägenhet för sista gången.
Det blir goa grejer.

Nu ska jag spela Mahjong en gång (eller några fler gånger) innan jag sover.
har gjort en liten nattmacka också!! hahaha

Hoppas ni sover gott eller har så kul vart ni än är! Jag älskar mahjong så jag mår iallafall bra.

bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela