ex animo

- från hjärtat.

Fredag

Publicerad 2011-04-01 22:26:04 i Allmänt

Är riktigt stolt över mig själv! Tro det eller ej men jag har hållt mig stenhårt till planerna om att plugga ikväll. Jag var till och med så inne i att skriva så jag missade totalt att big brother har börjat. Men skitsamma. Kan kolla på det imorgon på datorn efter provet.

PLUS att jag köpte en ben&jerrys som jag skulle ha ikväll ju, men jag har inte öppnat den för jag är mätt och har vart helt inne i tidsdilatation och andra trevligheter! Så det var ju perfekt för nu kan jag ha den imorn för att fira 2.0 på högskoleprovet som jag självklart kommer scora! hahahah bra va

Det är nån ny smak med kokos som jag ska äta! gillar ju kokos och gillar ju choklad så det kan ju inte gå fel, eller? Vi får väl se!

Nu ska jag gå och lägga mig snart så jag orkar upp och hinner med 07.51 bussen.

God natt eller party hard eller vad ni nu än gör! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela