ex animo

- från hjärtat.

Lördag

Publicerad 2011-04-02 18:00:48 i Allmänt

Mooorsning korsning!

Tog mig upp imorse och åkte till högskoleprovet fast jag kände att jag egentligen kanske inte ville. Men nu väl hemma känner jag att det var faktiskt värt att göra det ändå, så man vet lite hur det går till och sådär.

Köpte med mig en påse godis hem och nu har jag precis kollat facit! Det går ju inte att säga exakt vad man får förän rätt tabeller kommer men om man tar nån annan tabell skulle jag få..... törs man berätta? hahahha
Ja inga 2,0 vart det inte iallafall. Inte så oväntat kanske?

Nu ska jag se det BBavsnitt jag missat igår och sen ska jag äta gottig korvstroganoff till middag! pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela