ex animo

- från hjärtat.

Måndag

Publicerad 2011-04-25 21:06:03 i Allmänt

Idag har jag kommit hem igen! Jag körde hela vägen hem från Delsbo och har nog aldrig sett så många döda grävlingar på vägen i mitt liv.

Jag är jätteglad att jag åkte, det har varit underbart väder och jag har inte varit där på så länge så det var skönt att komma dit.
Det jag har gjort är följande:
- Ätit påskmat
- Solat
- Städat bilen
- Agerat brandman när Hanna eldade i rabatten
- Ätit frukost på baksidan i solen
- Varit med Emma och Elin och kommit på att de måste vara de personer jag känt längst som jag fortfarande umgås med
- Spelat galenpanna och druckit massa vin
- Och provkört gräsklipparn för första gången i år ;)



Hahha ja det var väl typ det.

Det jag inte gjort är att pluggat. Det jag egentligen borde gjort mest. Det här lovet har jag istället bättrat på mina Zelda-skills och sen åkt bort. Success.

Nu sitter jag här med lite ångest innanför bröstet och känner att jag verkligen inte vill tillbaks till skolan imorgon. Jag vill inte. Skulle gått ut och sprungit idag egentligen men jag kan inte. Jag har inte råd att förlora 45 min pluggtid. Och egentligen vill jag kolla på de missade Big Brother-avsnitten men nej. Det hinns inte med heller.

Usch. Ta mig 4 veckor fram i tiden Please

Nu ska jag plugga vidare. Eller kanske fortsätta min paus ett tag till. Tror det andra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela