ex animo

- från hjärtat.

Måndag

Publicerad 2011-04-04 22:35:33 i Allmänt

Hade värsta lilla statistiktoppen igår. Så skrev jag inte ens något. Hahaha förlåt mig vänner. Jag ska bli bättre.

Anledningen till att jag inte skrev igår var att min vanliga söndagsrutin på städa-plugga-bigbrother+lite gotte blev förändrad! Jag var på skiva och det kändes jättekonstigt på en söndag men det var kul! Det var speltema och vi körde på The Sims!

Men det blev en rätt tidig kväll, tog sista tunnelbanan för idag tog jag mig upp och åkte och gjorde körkortsteorin som jag klarade! Yeeeees! Så jävla skönt att slippa de där jävla böckerna och proven! Bye bye! Bara uppkörningen kvar nu då.
(OBS! körkortsfotot blev jättefult hahaha)

Ikväll blev inte riktigt som jag tänkte att den skulle bli men det var skönt ändå.

Nu ska jag väl sova lite snart. Vi hörs igen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela