ex animo

- från hjärtat.

Onsdag

Publicerad 2011-04-06 21:14:08 i Allmänt

Hej på er!

Idag vaknade jag och trodde att det var torsdag så jag sov till klockan nio när jag börjar 8. Så det var inte så lyckat men hann till en lektion iallafall. Sen har jag jobbat och nu har jag kommit hem. Kanske ska ta och kolla ikapp lite big brother? Har inte sett söndag måndag eller tisdag! crazy!
Vad jag har gjort? Jag har pluggat. Hahaha jo det är sant faktiskt.

Känner mig jävligt nöjd nu när alla har ångest och kämpar med sina fysikrapporter och min är K L A R ! finito! Yes! Där gjorde jag mig allt en tjänst ;)

Och idag har jag fått hem brev om deklarationen. Vet dock inte riktigt hur man gör men det löser sig säkert.

Japp nu vet jag inte vad mer jag ska berätta så hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela