ex animo

- från hjärtat.

Tisdag

Publicerad 2011-04-19 23:21:19 i Allmänt

Åh vilken fantastisk dag det var idag med!

Började med en löprunda imorse, var en sväng förbi jobbet och en sväng förbi al. Kört runt väldigt mycket idag känner jag. Fram och tillbaks, fram och tillbaks och så fram och tillbaks en gång till. Men det har ju gått bra det med.

Var och åt sushi till lunch med min fina syster hanna i solskenet och det kan ha varit det mest komiska på länge. Jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt för mannen som jobbade på sushistället var såååå knäpp! Hade mycket konstiga grejer för sig.

Det var en upplevelse över det vanliga. hahahaha kolla bara in hur tallriken såg ut!
(OBS! konstverket till vänster på tallriken har han ritat själv av olika såser)



Crazy sushi!

Efter det hade vi fruktpicknick på baksidan och sen blev det ikea. En till sväng med bilen för att skjutsa hem mormor efter thaimat.

Nåja. Nu är jag grymt trött och har ont i fötterna efter en så lång dag.

Hörs snart igen
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela